Jump to content

Recommended Posts

Hi all,

 

I'm from France, I'm a member of the French Squad "Unbounded Frogs" (UF) and I'm currently creating a New-Guinea campaign (1942) based on real facts which will face IJN (mainly) and RAAF + USAAF.

I've created few skins for this campaign starting from (mainly) Jester Inc and Zargos templates but I'm still looking for some.

If someone could help, I'm looking for the following templates : D3A Val, B5N Kate, Beaufighters, PBY, H8K. :ok:

 

Here are some of the skins I've made for the "blue" side :

Rikko of 4. Kokutai based on Jester Template

Rikko-Shoki02.jpg

Rikko-Shoki04.jpg

 

Ki-43 Ic of 11. Hikko Sentai based on Bull_i template

NG42-ai.jpg

 

A6M2 mod 21 of 4. Kokutai (all based on Jester template)

NG42-af.jpg

NG42-ae.jpg

 

A6M2 mod 21 of Tainan Kokutai

NG42-ah.jpg

 

A6M3 mod 32 of Tainan Kokutai

NG42-al.jpg

 

A6M3 mod 32 of 2. Kokutai

NG42-ak.jpg

NG42-aj.jpg

 

These are available if they please you.

The campaign isn't yet finished and is currently in French but may be translated later in English. Let me know if you may be interested in. It's a coop campaign with no link between missions. There will be a total of 15 missions.

:good:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bravo,

 

C'est superbe! (Hey, I am French too!).

 

Oui je suis intéressé par ta campagne et tes skins.

Malheureusemnt je n'ai pas de templates. As-tu regardé dans Flying Legends?

 

Est-ce que ta campagne pourra aussi être jouée en mode offline? (campagne statique simple).

 

Bon courage, and Merry Christlmas,

 

Vincent

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi Vincent,

 

(in English)

I had a look at Flying Legend but there's no template for these aircraft. I suppose that I'll finaly have to build some myself.

About the Campaign, I'm not used to create offline campaign and at the time being I'm lacking time to do so.

I hardly find time to finish it (I still have 2 missions to build).

Thanks for the comments.

 

(in French)

Il n'y a pas de template pour ces avions sur Flying Legend, du moins pour le moment. J'ai déjà choppé plusieurs templates sur ce site, très intéressant.

Concernant une campagne dynamique offline, je ne sais pas comment faire pour le moment. En fait, il me reste 2 missions à créer et je manque de temps pour les finir, mais ça devrait le faire pour la rentrée. Maintenant, faire une campagne dynamique me parrait compliqué. En plus il faudrait qu'il y ait une logique et j'ai créé cette campagne pour :

-côté rouge = voler sur un maximum d'appareils différents suivant la période (arrivée progressive des B-25, A-20, P-400/39...) et surtout sur l'appareil qu'on souhaite.

-côté bleu = voler en fonction des types de mission (offensives ou défensives).

Au menu :

-rouge = P-40E, P-400, P-39D, Beaufighter, SBD-3 (Wirraway camouflé ou A-24), B-25J (le C n'étant pas pilotable) et A-20G (qui sera en A-20C dès 1946 installé).

-bleu = A6M2 mod21, A6M2-N, A6M3 mod32, D3A1, G4M1, Ki-43 Ic.

Aplus

 

Stef alias Shoki

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hi Vincent,

 

(in English)

I had a look at Flying Legend but there's no template for these aircraft. I suppose that I'll finaly have to build some myself.

About the Campaign, I'm not used to create offline campaign and at the time being I'm lacking time to do so.

I hardly find time to finish it (I still have 2 missions to build).

Thanks for the comments.

 

(in French)

Il n'y a pas de template pour ces avions sur Flying Legend, du moins pour le moment. J'ai déjà choppé plusieurs templates sur ce site, très intéressant.

Concernant une campagne dynamique offline, je ne sais pas comment faire pour le moment. En fait, il me reste 2 missions à créer et je manque de temps pour les finir, mais ça devrait le faire pour la rentrée. Maintenant, faire une campagne dynamique me parrait compliqué. En plus il faudrait qu'il y ait une logique et j'ai créé cette campagne pour :

-côté rouge = voler sur un maximum d'appareils différents suivant la période (arrivée progressive des B-25, A-20, P-400/39...) et surtout sur l'appareil qu'on souhaite.

-côté bleu = voler en fonction des types de mission (offensives ou défensives).

Au menu :

-rouge = P-40E, P-400, P-39D, Beaufighter, SBD-3 (Wirraway camouflé ou A-24), B-25J (le C n'étant pas pilotable) et A-20G (qui sera en A-20C dès 1946 installé).

-bleu = A6M2 mod21, A6M2-N, A6M3 mod32, D3A1, G4M1, Ki-43 Ic.

Aplus

 

Stef alias Shoki

 

 

Oui, une campagne dynamique (DGen), c'est certainement plus difficile. Je pensais à une campagne statique ("scripted campaign"). je crois qu'il y a assez peu de différence entre des fichiers de missions pour campagnes COOP et des fichiers de missions pour campagnes statiques, mais je ne connais pas les subtilités de la conversion entre les 2.

 

En tout cas, JOYEUX NOËL!

 

Vincent

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use, Privacy Policy, and We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..