+denissoliveira Posted November 5, 2012 Posted November 5, 2012 View File Kfir C-10 Colombia Air Force Kfir C-10 Colombia Air Force The Israel Aircraft Industries Kfir ("Lion Cub") is an Israeli-built all-weather, multirole combat aircraft based on a modified French Dassault Mirage 5 airframe, with Israeli avionics and an Israeli-made version of the General Electric J79 turbojet engine. Animed Cockpit - SHFT + 1 data.ini - Coupi, Denis Oliveira decals - Coupi Texture - Ludo, Denis Oliveira, Coupi 3D mod - Denis Oliveira Cockpit and Avioncs ini - ace888 Submitter denissoliveira Submitted 11/05/2012 Category Israeli Origin 1 Quote
Wilches Posted November 5, 2012 Posted November 5, 2012 Adorable!!! I´ve been thinking that you can use your 3D technics to make a real Kfir C.7. The regular C.2 with the extra bits added by ¨Fake pilot¨ trick. It´s barely missed!! Thanks!!!!!!!! Quote
lauro rafael Posted April 8, 2015 Posted April 8, 2015 Cara, parabéns pelo trabalho de todos os envolvidos, engraçado que você foi bem em cima de algumas das características(visuais) que eu mais detesto nas aeronaves "stock" da thirdwire. Estes por sua vez são: a ausência do HUD em grande parte dessas aeronaves, a tubeira excessivamente "rasa" dos motores(você tem planos de refaze-las também???), e o modelo padrão de pilotos(esses eu realmente detesto, são péssimos... bem, há algum tempo eu tento fazer um novo modelo, mas confesso que não consigo chegar num nível satisfatório e por consequência nunca o terminei.).Obrigado pelo seu trabalho e pela atenção.Flw. Quote
Recommended Posts