great thx, and I`m not lazy but I don`t trust translators!!!! Maybe there will be something translated into son of a b*** and than I`m the bad boy .. no no I will post in english and be 100% sure of what I`m talking! So bro, I like your project very much especialy your flexibility of possibel future birds... that Su-34 one, makes me realy feel lazy cause I`m working on mine since 2009 march
"Grande gracias, no soy vago sino que no confio en los traductores!!! tal vez me traduzcan en algo como "hijos de p...." y termino siendo el chico malo. No, posteo en ingles y estoy 100% seguro de que es lo que digo. Entonces hermano, me gustan muchos tus proyectos y especialmente tu flexibilidad de posibles futuros pajaros. Ese Su.34 me hace sentir vago porque estoy trabajando en el mio desde Marzo del 2009"